Cum arată o săptămână de mâncare când ești keto?

 

Am tot vorbit despre ce mâncăruri sunt bune pentru keto, dar m-am gândit să fac și o mică listă exemplificativă. În felul ăsta, fiecare își poate face o idee despre ce înseamnă să mănânci „very low-carb” zi de zi.

Lista este doar cu titlu informativ, nu iau in calcul gramajele sau caloriile felurilor de mâncare postate mai jos. Nu e nimic bătut în cuie: oricine citește lista și dă de niște mâncaruri ce personal nu îl atrag, le poate elimina făra nici o grijă. Sau le poate muta de la prânz la cină sau invers. Nici mâncarea de dimineața nu e obligatorie să fie „de dimineață”: daca aveti poftă și timp de o ceafă la grătar la 8:00AM, nu vă oprește nimeni. De asemenea, eu recomand tuturor măcar să incerce Intermittent Fasting, dar aici voi posta și micul dejun: știu că sunt oameni ce atunci au timp mai mult să mănânce și o fac alături de familie.

Nu uitați, oricând puteți mânca tot felul de nuci și semințe. Eu nu le-am adăugat aici pentru că am zis să mă axez pe ceea ce lumea considera „mâncare”, nu „gustare”. Chiar dacă o gustare de alune poate avea mult mai multe calorii decât o masă normală.

LUNI

Dimineața: omletă cu brânză

Prânz: ciorbă de văcuță cu smântână și o friptură de vită la grătar cu garnitură de ciuperci

Seara: o salată bulgărească cât mai mare în care puteți adauga și un avocado

MARȚI

Dimineața: cremă de brânză amestecată cu un avocado copt bine de tot

Prânz: somon la grătar cu garnitură de broccoli

Seara: fructe de pădure congelate amestecate cu smântână

MIERCURI

Dimineața: ouă ochiuri, brânză telemea și măsline.

Prânz: ceafă la grătar cu garnitură de broccoli

Seara: brânză friptă în tigaie și o salată de roșii cu busuioc lângă

JOI

Dimineața: cârnați la grătar și un iaurt.

Prânz: pui la rotisor cu spanac

Seara: salată asortată cu brânză de capră

VINERI

Dimineața: ficăței cu verdețuri la tigaie

Prânz: ciorbă de pește si păstrăv la grătar cu garnitură de ardei prăjiți

Seara: fasole verde cu mirodenii la wok

SÂMBĂTĂ

Dimineața: dormim că doar e Sâmbătă și ne trezim direct la prânz

Prânz: scăricică de porc la grătar cu sos de smântână și usturoi lângă

Seara: avocado umplut cu brânză și copt la cuptor

DUMINICĂ

Dimineața: slănină cu ceapă

Prânz: ciorbă de legume si o friptură de porc la grătar cu salată de murături

Seara: mâncare de spanac cu smântână și ou.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *